برنامه 1000 ساعته حرف آخر

برنامه 1000 ساعته حرف آخر : برنامه ریزی از اصول اصلی رسیدن به موفقیت در کنکور می‌باشد. درواقع برنامه ریزی برای کنکور مانند یک نقشه راه است که مسیر را برای شما مشخص می‌کند.

برنامه 1000 ساعته حرف آخر

برنامه 1000 ساعته حرف آخر : برنامه ریزی از اصول اصلی رسیدن به موفقیت در کنکور می‌باشد. درواقع برنامه ریزی برای کنکور مانند یک نقشه راه است که مسیر را برای شما مشخص می‌کند.

برنامه ریزی از اصول اصلی رسیدن به موفقیت در کنکور می‌باشد. درواقع برنامه ریزی برای کنکور مانند یک نقشه راه است که مسیر را برای شما مشخص می‌کند. بدون برنامه ریزی برای کنکور فقط وقت شما تلف می‌شود و نتیجه مطلوبی دریافت نخواهید کرد. برای یک کنکوری زمان از هر چیزی مهم تر می‌باشد ولی بدون برنامه ریزی کل زمان شما بیهوده صرف می‌شود

  • ۰
  • ۰

چگونه زبان کنکور را صد بزنیم؟ دوره انگلیسی یکی از مهمترین دروس عمومی کنکور سراسری است. دانش آموزان در ایران از سال اول دبیرستان (کلاس هفتم) دروس انگلیسی را در برنامه درسی دارند. بیشتر دانش آموزان معتقدند که یادگیری این درس دشوار و دشوار است و هیچ راهی برای یادگیری آن وجود ندارد ، در حالی که این یک تصور غلط است.

با مطالعه صحیح و اصولی دوره انگلیسی و همچنین تمرین مداوم و منظم می توان به نمرات خوب و در نهایت درصد عالی در کنکور دست یافت. در این مقاله با نحوه مطالعه این دوره و روش های ارزیابی آشنا خواهید شد. تنها کاری که باید بکنید این است که 10 دقیقه با من بمانید تا تکنیک های ورود به زبان کنکور را یاد بگیرید.

 

چگونه زبان را در کنکور 100 قبول کنیم؟

برای مطالعه دروس عمومی و اختصاصی باید از روشهای ویژه و منحصر به فرد استفاده شود. به عبارت دیگر ، هر درس روش خاص خود را برای مطالعه و یادگیری دارد. درس انگلیسی از دو قسمت مهم و کلی درک و قاعده تشکیل شده است. بخش درک مطلب شامل خواندن و واژگان است. یکی از مهمترین مراحل یادگیری زبان انگلیسی ، تسلط کافی بر کلمات و واژگان کتاب درسی است. انجام این کار هم در مدرسه برای گرفتن نمره و هم در کنکور بسیار مفید و مثر است.

 

با توجه به تعداد زیاد کلمات و عبارات برای ضبط معنای کلمات در ذهن ، بهتر است آنها را به صورت دوره ای و منظم تکرار کنید. بخش قوانین در انگلیسی نیز بسیار مهم است ، بنابراین اگر اطلاعات زیادی در مورد کلمات دارید اما تسلط کافی بر قوانین زبان ندارید ، نمی توانید از کلمات و عبارات استفاده کنید. برای یادگیری بهتر قوانین این درس بهتر است از ابتدا با دقت به توضیحات معلم گوش دهید. البته امروزه با بسته های آموزشی ویژه و پرونده های ضبط شده می توان به این درس تسلط کافی داشت.

 

توجه: کنکور زبان انگلیسی آخرین درس در کتاب عمومی است و مانند سایر دروس عمومی شامل 25 آزمون کل کنکور سراسری سوالات است.

 

بخش واژگان زبان کنکور

یکی از رایج ترین داوطلبان سوالات برای کنکور نحوه مکالمه با زبان کنکور است. این سوال یکی از اصلی ترین دغدغه های داوطلبان هنگام تسلط بر این دوره است. اولین قدم در مطالعه صحیح و مبتنی بر اصول این دوره برای کسب درصد بالا در کنکور ، مطالعه متن کامل هر دوره به طور جداگانه و نوشتن کلمات و واژگان آن است. به عبارت دیگر ، شما باید تمام کلمات هر درس را بنویسید و نه فقط کلمات آخر هر درس. همچنین نوشتن کلمات با دو یا چند مترادف به زبان انگلیسی ایده خوبی است.

 

قوانین زبان انگلیسی برای کنکور.

برای یادگیری و تمرین دستور زبان بهتر است از کتب درسی یا کتب درسی استفاده کنید. در این بخش ابتدا باید توضیحات و محتوای قسمت قوانین با دقت مطالعه شود و در مرحله بعد باید کاربرد قوانین در متن درس بررسی شود تا دانش آموز با روش کاربردهای مختلف آشنا شود. قوانین پس از مطالعه و یادگیری مطالب مربوط به بخش قوانین و دستور زبان ، باید سریعاً به تست های مربوطه پاسخ داده شود. زیرا انجام این کار به شما امکان می دهد مشکلات و کمبودهای خود را به راحتی شناسایی کرده و در اسرع وقت نسبت به رفع آنها اقدام کنید. اگر داوطلب بتواند به درستی به تست های مربوط به بخش لغات و قوانین پاسخ دهد ، در واقع 40٪ از نمره را فقط برای این دوره کسب کرده است.

 

همچنین در کنکور سوالات مربوط به قسمت آزمون نزدیک وجود دارد که پاسخ به آن مستلزم تسلط بر هر دو بخش قوانین و واژگان است. برای حل تست نزدیک به کنکور ، توصیه می شود هر شب حداقل یک آزمون نزدیک را حل کنید. برای دستیابی به تسلط در این بخش ، بهتر است وضوح آزمون های کنکور سراسری را در اولویت قرار دهید و سپس به پایان آزمون های کتبی بروید.

پس از پاسخ دادن به سوالات ، این بخش از کنکور به قسمت خواندن (درک مطلب) می رود. در این بخش ، دو متن ارائه شده است ، بعد از هر متن ، یک سری تست های مربوط به آن متن آورده شده است. بهترین و سریعترین راه برای پاسخگویی به چنین سوالات این است که ابتدا سوالات را بخوانید تا با موضوع متن آشنا شوید و سپس متن را به سرعت بخوانید و پاسخ هر سوالات را پیدا کنید.

در ادامه می توانید مقاله ترجمه درس اول زبان دوازدهم را هم مطالعه کنید.

نحوه بودجه بندی قوانین و بستن قسمت آزمون زبان در کنکور

این بخش شامل 4 سوال درمورد کنکور سراسری است. با پاسخ دادن به سوالات در این بخش ، داوطلبان می توانند به راحتی سطح 16٪ را بدست آورند.

 

قسمت آزمون نزدیک یکی دیگر از بخشهای موثر در سطح زبان کنکور سراسری است. این بخش شامل 5 سوال درمورد کنکور سراسری است. داوطلبان با پاسخ صحیح به سوالات در این بخش می توانند به راحتی سطح 20٪ را برای این دوره کسب کنند. در توضیح زیر نحوه انجام یکصد زبان کنکور ، بودجه قسمت درک مطلب این درس را در کنکور بررسی خواهیم کرد.

 

سوالات مشترک

بخش واژگان به زبان کنکور چند سوال دارد؟

واژگان یکی از مهمترین قسمتهای زبان انگلیسی در کنکور سراسری است. این بخش شامل 8 سوال درمورد کنکور سراسری است.

 

این دوره چند درصد از سوالات را پوشش می دهد؟

اگر داوطلب بتواند به درستی به تست های مربوط به بخش لغات و قوانین پاسخ دهد ، در واقع 40٪ از نمره را فقط برای این دوره کسب کرده است.

در ادامه می توانید مقاله ترجمه ریدینگ درس دوم زبان دوازدهم را هم مطالعه کنید.

 

چگونه می توان به درک زبان سوالات پاسخ داد؟

هنگام خواندن یک متن ، هدف شما نباید درک و ترجمه آن کلمه به کلمه باشد ، بلکه دریافت معنای کلی و اساسی متن است. برای این کار باید مهارت های تندخوانی لازم را داشته باشید.

  • ۰۰/۰۳/۲۵
  • حرف آخر برنامه ۱۰۰۰ساعته حرف آخر

زبان کنکور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی