برنامه 1000 ساعته حرف آخر

برنامه 1000 ساعته حرف آخر : برنامه ریزی از اصول اصلی رسیدن به موفقیت در کنکور می‌باشد. درواقع برنامه ریزی برای کنکور مانند یک نقشه راه است که مسیر را برای شما مشخص می‌کند.

برنامه 1000 ساعته حرف آخر

برنامه 1000 ساعته حرف آخر : برنامه ریزی از اصول اصلی رسیدن به موفقیت در کنکور می‌باشد. درواقع برنامه ریزی برای کنکور مانند یک نقشه راه است که مسیر را برای شما مشخص می‌کند.

برنامه ریزی از اصول اصلی رسیدن به موفقیت در کنکور می‌باشد. درواقع برنامه ریزی برای کنکور مانند یک نقشه راه است که مسیر را برای شما مشخص می‌کند. بدون برنامه ریزی برای کنکور فقط وقت شما تلف می‌شود و نتیجه مطلوبی دریافت نخواهید کرد. برای یک کنکوری زمان از هر چیزی مهم تر می‌باشد ولی بدون برنامه ریزی کل زمان شما بیهوده صرف می‌شود

  • ۰
  • ۰

مطمئناً وقتی از ادبیات کنکور صحبت می کنیم زمزمه دو سوال را می شنویم: مهمترین مباحث ادبیات کنکور کدامند؟ آیا باید ادبیات را درس به درس بخوانیم یا بر اساس موضوع؟ نکته بسیار مهم در مورد ادبیات کنکور جایگاه این دوره در بین سایر دروس است. به عبارت دیگر ، ادبیات یکی از مواردی است که داوطلبان در آن سرمایه گذاری می کنند یا حداقل ایده خوبی برای سرمایه گذاری دارند و درصد خوبی برای این دوره دارند. بنابراین در اینجا با دو گروه داوطلب روبرو هستیم: گروهی که در این دوره درصد خوبی کسب می کند و جایگاه خود را در بین کسانی که می خواهند طبقه بندی بهتری داشته باشند تثبیت می کند و گروهی که در این دوره از تعداد زیادی داوطلب عقب است.

 

توجه داشته باشید که مباحث ادبیات کنکور با ضریب 4 سوالات 1 تا 25 جزوه را تشکیل می دهد و تسلط بر این دوره می تواند شروع آرامش بخشی به این دوره چهار ساعته باشد. امروز در حرف آخر مهمترین مباحث ادبیات کنکور ، ساده ترین مباحث ادبیات کنکور و همچنین یک اشتباه وحشتناک داوطلبان را فاش خواهیم کرد و روش صحیح مطالعه را برای بدست آوردن بهترین درصد معرفی خواهیم کرد ، بنابراین چند دقیقه. و برای مشاوره تخصصی در دوره ادبیات با ما همراه باشید. من این مقاله را با کمک دوست خوبم که دانشجوی فیزیوتراپی است آماده کرده ام و آن را در اختیار شما قرار داده ایم.

 

عملکرد داوطلبان در ادبیات فارسی و زبان کنکور

شاید تعجب آور باشد اگر بشنویم در کنکور 98 در رشته تجربی هیچ داوطلب موفق به کسب 100٪ ادبیات نشده است و در رشته ریاضیات فقط دو نفر توانسته اند 100٪ ادبیات کنکور را قبول کنند.

 

لطفاً برای درک وضعیت پاسخ به ادبیات کنکور به آمار زیر توجه کنید. پیشنهاد می کنم به صفحه مباحث تکراری کنکور تجربی مراجعه کنید و این مقالات را برای سایر دوره ها نیز بخوانید.

 

در سال 1998 ، از 100 داوطلب در آزمون ، تنها 17 نفر توانستند حداقل نیمی از ادبیات سوالات را به درستی پاسخ دهند و در سال 1997 این تعداد از 100 داوطلب فقط 7 نفر بود.

میانگین درصد ادبیات کنکور 98 فقط 17.8 و در کنکور 97 تقریباً 22.1 بود.

به لطف خطای بزرگ داوطلبان در هنگام مطالعه و شناخت مباحث ادبیات ، این دوره بالاترین نمره منفی ناخالص را در بین تمام دروس دارد. بنابراین اهمیت شناخت مسائل و مسیر صحیح روشن می شود.

 

دسته بندی موضوعات آزمون ادبیات کنکور

[شناسه جدول = 35 /]

 

مباحث مهم در ادبیات کنکور به طور کلی به دو گروه حفظ و مفهوم تقسیم می شوند.

 

مباحث مهمی در ادبیات کنکور که بخاطر سپرده می شود: معنای کلمه و هجی و تاریخ ادبیات

 

مباحث آزمون ادبیات همزمان که مفهومی هستند: ماتریس ادبی ، شباهت معنایی و دستور زبان کنکور.

 

به همین دلیل ، هنگام مطالعه ادبیات کنکور ، با توجه به اینکه هر مبحث دارای ماهیت و روش مطالعه است ، اکیداً توصیه می کنیم که از مطالعه درس ادبیات کنکور به درس خودداری کنید و مباحث آزمون را مطالعه کنید. به عنوان یک موضوع

در ادامه می توانید مقاله بودجه بندی ادبیات کنکور را هم مطالعه کنید.

 

مباحث مهم در ادبیات کنکور با ماهیت حفظی

مباحث مهم در ادبیات کنکور

معنی کلمه: کلمات انتهای کتاب درسی بسیار مفید هستند. آنها باید با دقت خوانده شوند. انواع معنی یک کلمه باید حفظ شود. برای حفظ بهتر مرور خود ، هر از چند گاهی حتماً کلمات را در برنامه خود بگنجانید

 

املا: در فارسی چندین واژه هجی وجود دارد. به آنها توجه ویژه داشته باشید. متون کتاب های درسی منبع آزمون های هجی نیز هستند ، توجه به معنی کلمات و شباهت های هجی بسیار مفید است.

 

تاریخ ادبیات: در این بخش نگهداری از تمام آثار نویسندگان ، شاعران و قرن ها راحت است. درآمد ، تبلیغات و خودآزمایی نیز بسیار مهم است. توجه ویژه ای به شباهت های اسمی نویسندگان و همچنین شباهت های آثار داشته باشید ، تلاش برای بازیابی محتوا و همچنین شناخت ذهنیت طراحان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

ماتریس های ادبی: برای یادگیری ماتریس ، ابتدا سعی کنید همه ماتریس ها را از یک منبع خوب مطالعه کنید و برای هر ماتریس چند مثال در ذهن داشته باشید. اکنون زمان آزمایش زن است. می توانید هر روز آزمایشات مختلفی انجام دهید ، به عنوان مثال 5 آزمون را در نظر بگیرید و همه آرایه های گزینه را بررسی کنید. توصیه می کنم مقاله زبان فارسی کنکور را از زبان دانشجوی دندانپزشکی نیز مطالعه کنید.

همچنین در ادامه می توانید مقاله روش مطالعه ادبیات کنکور را هم مطالعه کنید.

 

مباحث آزمون ادبیات همزمان با ماهیت مفهومی

زبان فارسی: آزمون های مربوط به این موضوع کمترین میزان پاسخ را در بین مباحث ادبیات دارند. بنابراین تسلط بر این مبحث یک برگ برنده است. تنها راه تسلط بر آزمونهای بیشتر ، به خصوص در سالهای اخیر ، آزمون ورودی است. بیشترین مباحث مورد بحث در زبان فارسی عبارتهای واژه ای - واجی ، ساختار کلمه ، نوع جمله ، گروه اسامی و ویرایش است. با نگاهی به کنکور سوالات سیستم جدید ، متوجه می شویم که هیچ آزمون واژه واجی - واژه وجود ندارد ، که این امر داوطلبان را آسان تر می کند.

 

اما خبر خوب یک جلسه مشاوره کاملا رایگان برای شما عزیزان توسط بهترین کارشناسان آموزش و پرورش و بهترین رتبه های کنکور ، که در آن به طور کامل به مشکلات آموزشی شما گوش خواهیم داد و بهترین راه حل را برای حل آنها به شما ارائه خواهیم داد. این سرویس رایگان در حال حاضر بصورت رایگان ارائه می شود و برای بهره مندی از آن کافیست همین حالا عبارت "مشاوره مامندی" را به پیام کوتاه 10002907 ارسال کنید تا واحد مشاوره مجرب ما بتواند با شما تماس بگیرد.

 

شباهت معنایی: اثبات شده ترین مبحث ادبیات و شاید ساده ترین مباحث در ادبیات کنکور ، که هنوز هم بسیاری از داوطلبان از آن فرار می کنند ، اما با چند نکته می توان به راحتی به همه سوالات آنها پاسخ داد. راه حل اصلی برای بدست آوردن درصد در این قسمت از تمرین ، تلاش هر چه بیشتر و همچنین تجزیه و تحلیل همه گزینه ها با حداکثر دقت است. من توصیه می کنم هر شب 5 تا 10 تست در مورد این موضوع انجام دهید تا بعد از مدتی ، همه یا بیشتر تست های تمایل برای شما راحت باشد و بهترین نتیجه را در مورد این موضوع بگیرید. آیات کتاب درسی بسیار مهم است ، سعی کنید معنی هر قسمت را به خوبی درک کنید. نزدیکی سوالات می تواند بسیار متفاوت باشد ، بنابراین هنگام شرکت در آزمون به عنوان هر سوال توجه کنید.

 

ارائه مباحث آزمون ادبیات کنکور.

مباحث آزمون ادبیات مسابقه

ما به پایان کار رسیده ایم و امیدوارم از خواندن مباحث آزمون ادبیات کنکور در اینجا لذت ببرید. مباحث آزمون ادبیات کنکور که برای شما انتخاب کرده ایم مباحثی است که براساس سالها تجربه دانشجویی و مشاوره ای بدست آمده است و این مباحث از ساده ترین مباحث ادبیات است و برای داوطلبانی که به دنبال پاسخ این سوال ، آنها نحوه خواندن ادبیات کنکور در کمترین زمان ممکن را دارند. مباحث مهم فارسی برای کنکور که برای مطالعه توصیه می شود ماتریس ادبیات با 4 آزمون ، تاریخ ادبیات با یک آزمون و تشابه معنایی با 9 تست است که در مجموع 14 تست ادبیات معادل 54٪ از کنکور است ادبیات امتحانی پاسخ صحیح به این سوالات یکی از بهترین 12٪ شرکت کنندگان خواهد بود.

 

اما تکنیک هایی وجود دارد که در کمتر از یک هفته می توان در مباحث آزمون ادبیات کنکور تسلط یافت ، فقط برای مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید 02166576182. دوستان خوبم ، من لیاقت مشاوران ارشد موسسه حرف آخر را دارم که از وقتی که برای خواندن این وقت گذاشتید بسیار متشکرم و امیدوارم اطلاعات خوبی دریافت کرده باشید.

دوستان برای تهیه محصولات ادبیات حرف آخر با تخفیف های ویژه می تونید به سایت حرف آخر مراجعه کنید.

  • ۰۰/۰۱/۰۷
  • حرف آخر برنامه ۱۰۰۰ساعته حرف آخر

ادبیات

ادبیات کنکور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی